Aa
تاریخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
کد 1532

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت:

تجلیل مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از جمعی از معلمان کلانشهر تبریز

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت مقام معلم، با جمعی از معلمان سطح کلانشهر تبریز دیدار نموده و از آنان تجلیل بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، ظهر امروز فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان با حضور در یکی از مدارس کلانشهر تبریز، با جمعی از معلمان دیدار نموده و از آنان تجلیل بعمل آورد. 

فرهودی در این دیدار گفت: امروزه، معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور، رکن اصلی و تاثیرگذار جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت هستند. 

وی خطاب به معلمان گفت: امروزه همه ما در اداره کل نوسازی مدارس استان به پاس سالها کوشش و ممارست، به پاس ساعت های خستگی و رنج تعلیم، به پاس آن راه های صعب العبور و به پاس آن دریای صبر، نجابت و شرافتتان، دست بوس ساحت مقدس تعلیم و تدریستان هستیم و اعتراف می کنیم که هیچ قول و فعلی نمی تواند همتراز لطف و محبت های شما عزیزان باشد.

  وی در پایان اظهار داشت: همکاران شما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز شبانه روز در تلاش هستند تا محیطی استاندارد و امن را برای تحصیل آینده سازان جمهوری اسلامی و تدریس شما عزیزان فراهم کنند.